25.4.16

Малкия и аз

Вали ситен, студен дъждец, кат топли ръце на непозната маймуна, малко грапави, но доброжелателни. Откакто гледаме двор, дъждът придоби друго значение за мен. Сега се прибираме от плуване, изувам жълтите дънки Ливайс и нахлузвам дочените панталони Old Navy -- и двете остатък от някакъв друг живот. Дочените гащи, от тях имах два чифта, единият вече отиде за парцали, чакам и другия да си отиде, за да затворя напълно страницата на онзи стар мен. Джапам през тревата към задния край на двора, там част от телената мрежа е разкачена, за да може да се минава, сложили сме и една стара желязна порта, но още не я ползваме, минаваме през дупката, ние с Малкия. Малкия пасе на дъжда, той само пасе, това животно се интересува единствено и само от ядене. Когато ме вижда да идвам, изпръхтява и изцвилва, разклаща ядно глава, знае, че ще го прибирам. Малкия и аз сме егати дуета, стадо от двама, както пишат конските учебници, стадо, в което още не се знае кой е водачът. Аз си внушавам, че съм, но Малкия е сигур' къде 300-350 кила, добре че не знае, както пишат по книгите, споко, конете се поддават на внушение... Веднъж ме влачи няколко метра, стресна се от куче и дръпна към полето, направо ми отскубна китката, няколко дни не можех да стискам с дясната, не че ми е притрябвало. Миналата седмица пък ме ухапа по рамото, ей така, както си вървеше зад мен и "щрак". От тогава сме в други отношения, няма 'лабаво, на всяка крачка го спирам и си изясняваме кой е шефът, с добро за сега. Вече не се отмествам, когато се изправя на задни крака - дръпвам го долу, прегръщам го и му казвам, не така, Малкия, няма да се разберем, и го ощипвам по горната бърна. Той ме подушва и навежда глава, ама по онзи начин, дето почти не е наведена, това само конете го могат. Гледам го в очите (все още мога), върти ги, има ужасно големи очи с много бяло, бялото е най-страшно, но аз не отмествам поглед. Май има ефект, ама може ли човек да е сигурен, когато си има работа с бозайник от мъжки пол, който на акъл е между дете и горила, мисли само за ядене и има член 60 сантиметра. В смисъл, не ми се мисли к'во ще стане, когато спре да мисли само за ядене. Иначе се обичаме с него, като си сложа широкополата шапка и стана с 10 санта по-висок, сякаш започва да ме слуша.

Абе Малкия е рус, аз съм брюнет. Ще се разберем някак.

Няма коментари: